Blog personal. Scriu despre orice!

miercuri, aprilie 09, 2014

Delaco lanseaza cel mai “Suplu” cascaval de pe piata

Delaco
La cererea fanilor, Delaco a pregătit un caşcaval cu 33% mai puţină grăsime faţă de un caşcaval traditional şi cu 41% mai puţină faţă de telemeaua clasică. Caşcaval “Suplu” are doar 15.9% grăsime şi se adresează celor care iubesc brânzeturile maturate, dar sunt ceva mai atenţi la siluetă.

Gama aduce şi un unicat pe piaţa: primul caşcaval afumat cu un conţinut redus de grăsime.   Delaco Suplu Afumat urmează acelaşi procedeu natural de afumare la rece pe care îl urmează şi cascavalul Delaco afumat. Roţile de caşcaval sunt găzduite în afumatoare pentru 6-12h, în functie de mărime. La afumare se foloseşte doar fum de lemn de fag, considerat de sute de ani cel mai bun pentru aromă şi gust.  

“Am conceput această gamă astfel încât să aibă succes atât în rândul femeilor, cât şi în rândul bărbaţilor. De obicei ei sunt lăsaţi în planul secundar când e vorba de produse cu mai puţină grăsime pentru că sunt mai puţin dispuşi să facă un compromis în ceea ce priveşte gustul. Sunt mai greu de mulţumit, pentru că sunt fani… dar îi preferăm aşa. Aveam déjà cel mai bine vândut caşcaval afumat în comerţul modern, noul Suplu Afumat este o completare firească.“ a declarat Daniela Dumitraşcu, Marketing Manager, Delaco.

Produsele sunt disponibile  în magazine începand din această lună şi sunt uşor de recunoscut prin eticheta- siluetă aplicată pe roţitele de caşcaval.

Despre Delaco
Înfiinţată în 1996, compania Delaco este în prezent unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa brânzeturilor din România. Din iulie 2010, Delaco este parte a grupului Bongrain, numărul 1 mondial în specialităţi de brânză. În afară de mărcile proprii - Delaco şi Milkana, Coeur de Lion si Caprice des Dieux, compania Delaco este distribuitor unic în România pentru mărcile Zott, Bergader, Joya, Arla şi Lurpak.

Sursa: Simona Borascu, Marketing Coordinator Delaco

Un comentariu: