Blog personal. Imi place sa scriu!

miercuri, august 30, 2017

Sus picioarele!

Sus picioarele
Nu vă grăbiți să ziceți că este o aberație, deoarece acest exercițiu are o serie de avantaje pentru sănătatea noastră pe care noi nu le știm. Gândiți-vă ce efort mare face inima noastră pentru a pompa sângele pentru a ajunge la extremități. De asemenea, gândiți-vă și cum are loc procesul de întoarcere a sângelui în picioare care uneori se dereglează. Drept urmare apar varicele.

Nu vă temeți să încercați ceva nou. În cazul nostru este un simplu exercițiu care ne va face mai supli, iar picioarele noastre mai frumoase. Ne vom simți mai bine atât fizic, cât și moral.

Vă propunem să savurați în fiecare zi urmările acestui exercițiu pentru care trebuie doar puțin timp.

Ridicarea picioarelor în sus: esența exercițiului
Acesta nu este doar un simplu exercițiu, dar o adevărată terapie. Probabil nici nu este corect să fie numit exercițiu, deoarece nu presupune un efort fizic.
  • Puneți o pernă sau o rolă sub coloana vertebrală pentru a sta într-o poziție comodă.
  • Ridicați picioarele în sus și puneți-le pe perete. Plasați mâinile de-a lungul corpului, ele trebuie să fie relaxate.
  • Stați în această poziție 15-20 de minute, fără a face nimic mai mult.
  • Încercați să simțiți echilibrul, liniștea, apoi fluxul de sânge în piept apoi în cap.
  • Dacă veți efectua cu regularitate această tehnică de relaxare, atunci hainele trebuie să fie foarte comode și libere.

În caz contrar exercițiul nu va avea nici un efect, deoarece scopul nostru este îmbunătățirea circulației în organism.

5 avantaje ale ridicării picioarelor

1. Reduce umflarea picioarelor
Umflarea picioarelor ține de proasta circulație. Cauzele acesteia le vom afla aici.

Uneori este cauzată de disfuncțiile rinichilor, inimii, surplusul de greutate sau administrarea unor medicamente, precum și alimentația nesănătoasă.

Trebuie să aflați cauza exactă și să o înlăturați. Exercițiul dat este un supliment minunat pentru tratamentul de bază. Ridicarea picioarelor contribuie la circulația normală a lichidelor în organism, care împiedică circulația sângelui.

Dacă petreceți toată ziua în picioare, ele pot să se umfle. Când veniți acasă, descălțați-vă, relaxați-vă și ridicați picioarele în sus, sprijinind picioarele de perete.

2. Tratează sindromul picioarelor obosite
Este una din metodele de scoatere a tensiunii din picioare, de la tălpi până la coapse. La sfârșitul zilei picioarele noastre obosesc foarte tare, iar schimbarea poziției pentru 20 de minute le va face mai sănătoase.

3. Ameliorează digestia
Ridicarea picioarelor este numită „inversarea activă”. Dacă piciorele se află mai sus de cap, eliberează organismul de retenția de lichide și îmbunătățește digestia. Ameliorează funcția intestinului, care va contribui la absorbția corespunzătoare a substanțelor nutritive. Tratează constipația și restabilește echilibrul interni.

4. Relaxează sistemul nervos
Exercițiul ajută la restabilirea respirației. Vă ajută să inspirați mai mult aer, ceea ce generează o respirație liniștită și ritmică. Acționează benefic asupra sistemului nervos. Scade tensiunea musculară din zona abdomenului, gâtului și tâmplelor.

5. Redă liniștea psihică
Încercați să faceți acest exercițiu chiar azi. Aveți nevoie de doar 20 de minute și veți observa o liniște fizică și psihică.

Această poziție a corpului contribuie la oxigenarea creierului. Veți simți cum se încarcă corpul dvs. cu liniște, energie și armonie.

Dacă veți practica mai mult timp acest exercițiu, veți observa tot mai multe avantaje ale acestuia.

Sursa articol: pretioasa mea casuta de e-mail, in care primesc foarte multe lucruri interesante, lucruri pe care doresc sa vi le impartasesc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu