Blog personal Constantin Hriban

Transport Mobila

marți, noiembrie 26, 2013

Varsta barbatilor in raport cu avioanele

E-mail
Pana in 20 de ani: Avion de Hartie. 
Numai zboruri rapide, de scurta distanta si foarte scurta durata.

De la 20 la 30:
 Avion de vanatoare.
Intodeauna la post, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv. Capabil sa execute diferite misiuni chiar cand acestea sunt la  intervale scurte de timp.

De la 30 la 40:
 Aeronava comerciala.
Mentine orare regulate. Are destinatii destul de cunoscute si de rutina.
Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta, dar mai necesita mutari si
adaptari care irita clientii.


De la 40 la 50: Aeronava comerciala pentru zboruri internationale.
Functioneaza la ore de lux. Are destinatii de inalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseste cu mari sperante, la sfarsit iese obosita, dar satisfacuta.

De la 50 la 60:
 Aeronava cargo.
Pregatiri intense si multa munca inainte de decolare. Odata in aer, manevreaza
lent si ofera foarte putin confort in timpul zborului.
Clientela este compusa in majoritate din valize si tot felul de vechituri.

De la 60 la 70:
 Deltaplan.
Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul si o munca teribila pentru a decola iar dupa aceea evita manevre bruste pentru ca sa nu cada inainte de timp. Dupa aterizare, demonteaza si strange tot echipamentul.

De la 70 la 80: Planor.
Zboara uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor este extrem de limitat. Odata ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.

Dupa 80: Aeromodel.

Este doar decorativ, de functional nici nu se mai pune problema. J

Va uram un zbor cat mai placut...

Insotitor de bord,
Xulescu J

Sursa articol: pretioasa mea casuta de e-mail, in care primesc foarte multe lucruri interesante, lucruri pe care doresc sa vi le impartasesc  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu