Blog personal Constantin Hriban

Transport Mobila

joi, august 23, 2018

Pentru Primaria Bacau, raspunsurile la petitiile online de pe site-ul propriu sunt doar optionale!

Petitii online Primaria Bacau
Foto: zdbc.ro
Se pare ca Primaria Bacau nu raspunde la toate petitiile online de pe site-ul propriu, pe care l-a relansat cu surle si trambite la inceputul anului 2017, lucru care nu mai mira deloc, mai ales ca este deja stiuta comunicarea dezastruoasa a primariei cu cetatenii orasului, mai ales in ultimii ani. Si ca o paranteza, ca sa nu credeti ca am ceva cu Primaria Bacau, am fost printre primii bacauani care au salutat noul site al primariei, cu o tema "responsive", vizibila pe toate sistemele: telefoane, tablete, laptop-uri si pc-uri.

Dupa cum am anuntat pe contul meu de Facebook, pe 23 iulie am facut o petitie online pe site-ul MunicipiulBacau.ro, petitie in care am anuntat Primaria Bacau de existenta a 2 chioscuri parasite langa statia de autobuz Evrika Narcisa:
"Pe strada Republicii, langa statia de autobuz Evrika Narcisa, situata pe partea de Vest a orasului Bacau, stau parasite 2 chioscuri. Unul este fostul chiosc de presa cu numarul 12 din reteaua Rodipet si celalalt este un chiosc Bingo Play, care nu mai este folosit de ceva vreme si incurca pe bacauanii care doresc sa stea pe o banca..."   

Chiosc 12 Rodipet Bacau
Raspunsul automat a venit imediat dupa formularea petitiei, dar cu acesta am ramas:
"Domnule/Doamna Constantin Hriban,
Va confirmam ca am primit petitia dumneavoastra, cu numarul de inregistrare 20180723-1532359677 la data/ora 23.07.2018 15:27.
Conform OG 27/2002, Actualizata 2016, Art. 8 (1), va vom trimite un raspuns, prin e-mail, la adresa …, in termen de maxim 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila.
In cazul in care avem nevoie de informatii suplimentare, va vom contacta la numarul de telefon ….
Vă mulțumim!
Municipiul Bacău"

Chiosc Bingo Play
Daca ar fi prima petitie online pe care o fac pe site-ul MunicipiulBacau.ro si la care nu primesc raspuns in termen de 30 de zile as putea spune ca poate fi o scapare. Dar in 2017 am mai formulat alte 4 petitii online, la care am primit doar o zecime de raspuns, dar la doar una dintre acestea. La 3 petitii online nu am primit niciun raspuns. Pentru cei care doresc sa verifice, iata si numerele de inregistrare ale celor 4 petitii online din 2017:
  • 20170310-1489137104 la data/ora 10.03.2017 09:11
  • 20170313-1489392632 la data/ora 13.03.2017 08:10
  • 20170313-1489397182 la data/ora 13.03.2017 09:26
  • 20170409-1491747470 la data/ora 09.04.2017 14:17

Cu alte cuvinte, pentru Primaria Bacau, raspunsurile la petitiile online de pe site-ul propriu sunt doar optionale! Si este pacat pentru ca sistemul la origine este unul bine gandit. Zaresti o problema prin cartier, faci poze si creezi o petitie online in care anunti Primaria Bacau despre problema existenta, iar in termen de 30 de zile primesti un raspuns si mai ales o rezolvare, pentru ca nu facem aceste petitii online pentru ca ne plictisim. Dar teoria e teorie, iar practica ne omoara in continuare!

Discutia este una foarte lunga, dar concluzia este una foarte simpla. Primaria Bacau nu comunica suficient cu bacauanii, ceea ce inseamna in acelasi timp ca nu este interesata de rezolvarea problemelor acestora! Se pare ca Primaria Bacau are alte prioritati, mai importante decat rezolvarea problemelor Bacaului si ale locuitorilor acestui oras!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu