În prima lună de
vară, comenzile de înghețată plasate pe aplicația de food-delivery Tazz
au înregistrat o creștere de 70% față de 2023. Iulie este luna record
pentru comenzile de înghețată. Doar anul trecut s-a înregistrat o creștere de 120%
în luna iulie față de restul lunilor din an.
„În fiecare vară, înghețata rămâne desertul preferat al sezonului. Cele
mai multe comenzi sunt plasate spre finalul săptămânii, semn că oamenii
asociază acest preparat cu momentele de relaxare din weekend. În iunie 2024, am
înregistrat o creștere de 100% a comenzilor de înghețată față de aceeași
perioadă a anului trecut. La nivel de trenduri, observăm o deschidere tot mai
mare a consumatorilor către arome noi și neobișnuite, ceea ce aduce un plus de
creativitate și în oferta disponibilă pe piață.”, a declarat Cristina Sauciuc,
Brand&Comms Manager Tazz.
Când comandă
românii înghețată
Topul zilelor în care se comandă cea mai mare cantitate de înghețată
este format din sâmbătă, duminică și luni, cu o creștere de peste 30%
față de restul zilelor din săptămână. Dintre acestea, sâmbăta este
ziua cu un număr de comenzi record, înregistrând o creștere de 25% față de
celelalte zile.
Imediat după prânz, la ora 14, comenzile de înghețată încep să crească,
înregistrând un apogeu în perioada
cinei. Astfel, între orele 18 și 20 se
înregistrează cea mai mare creștere, de peste 45% față de restul zilei.
Cea mai mare comandă de înghețată
Media cantității comandate de un utilizator pe Tazz se situează între 400
și 600 grame de înghețată, iar cea mai mare comandă înregistrată a avut o
valoare de 995 de lei pentru 6 caserole. Înghețata la caserolă reprezintă peste
65% din comenzile pentru acest produs.
De la clasic la exotic: arome pentru toate
gusturile
În topul celor mai comandate arome se situează ciocolata, fisticul
și caramelul. Totuși, românii sunt deschiși și la testarea aromelor
atipice, astfel că gelateriile au introdus în oferta lor și variante precum susan,
lavandă sau chiar colivă.
Datele de mai sus au fost extrase din aplicația Tazz urmărind perioadele iunie-iulie 2023 și
iunie 2024.
Despre Tazz
Platforma locală
de livrare rapidă Tazz are o ofertă diversificată, ce include cele mai bune
restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături
zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire
personală și înfrumusețare și alte magazine variate. Tazz pune la dispoziția
utilizatorilor beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali,
comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Platforma românească de food
delivery este prezentă în 29 de orașe din România.
Sursa: Bianca Plăcintaru, PR & CSR Specialist Graffiti
Plus
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu